Дослідження вчених з Університету Огайо показало, що носіння шкільної форми не покращує поведінки дітей. Проте відчуття причетності до навчального закладу зменшується.
Шкільна форма та поведінка
асштабне дослідження показало, що всупереч думці багатьох батьків та вчителів, носіння шкільної форми не впливає на поведінку учнів або їх відвідуваність. Але там, де таки потрібно носити шкільну форму, загалом, відзначали нижчий ступінь приналежності до школи, яку учні оцінюють самі - на емоційному рівні. У дослідженні взяли участь понад 6000 дітей шкільного віку.
Якісь сім'ї можуть одягати дітей дуже багато, а якісь не можуть дозволити собі такий одяг. Все це може позначитися на стосунках між дітьми у шкільному колективі. А якщо школярі одягнені однаково, то й стосунки у них мають складатися на основі інших пріоритетів. Проте крім шкільної форми забезпечені батьки часто постачають дітей різного роду дорогими гаджетами на кшталт браслетів та смартфонів.
На Заході довгий час вважається, що шкільна форма дозволяє зміцнити поведінку дитини та дисциплінувати її. Існує думка, що якщо діти носять шкільну форму, то вони рідше пустують і рідше прогулюють уроки. Але дослідження показало, що це не відповідає дійсності.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Психологи радять розподіляти сфери відповідальності з дітьми