Вчені з Медичної школи Рутгерса довели, що між академічною успішністю та психологічним благополуччям студентів існує прямий зв'язок. Чим вищий рівень стресу, тим нижчі оцінки.
Стрес впливає на оцінки
Американські дослідники виявили кореляцію між так званим академічним стресом та поганим психічним самопочуттям у всіх студентів. Найяскравіше це виражено у дівчат і тих, хто перебував на другому курсі програми бакалаврату, розрахованої на чотири роки навчання. Дослідження показують, що студенти неоднаково схильні до академічного стресу або випробувань, пов'язаних з пандемією. І певним групам слід надавати додаткові ресурси підтримки.
Автори дослідження отримали дані, які підтверджують висновки попередніх робіт, які показали, що студенти стикаються з несприятливими наслідками для психічного здоров'я, які можуть бути більш виражені, ніж у людей старшого віку. За даними Американської психологічної асоціації, до 87% усіх студентів вважають навчання основним джерелом стресу. Він виникає через напружене навчальне навантаження, необхідність керувати своїм часом у жорсткому режимі, високої конкуренції, фінансових проблем, тиску з боку родичів та труднощів при адаптації до нових умов.
Лише у кількох дослідженнях вивчали, як цей стрес впливає на психічне здоров'я та навпаки. Дослідження, проведене тепер, визначало, чи існує зв'язок між академічним стресом, що спостерігається у студентів, та їхнім психічним благополуччям.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
10 геніальних цитат про здоров'я і виховання дітей