Психолог Томас Гілович та його колеги з Корнуельського університету опитали учасників експерименту, які покупки вони робили останнім часом та які почуття були з ними пов'язані.
При цьому вони могли називати предмети і події. За результатами опитування, враження від танцювальних курсів, подорожей чи концертів давали учасникам більше щастя, ніж матеріальні придбання. Крім того, в ході експерименту учасникам було запропоновано описати своє життя, включаючи значні покупки, і учасники частіше говорили про події та враження, а не про покупки.
Психологи дійшли висновку, що події сильніше впливають на особистість, ніж матеріальні досягнення. За словами автора, вже було відомо, що радість від покупок короткочасна, оскільки їх порівнюють з іншими речами та починають хотіти інших речей, тоді як спогади згодом стають лише кращими.