Цікавого висновку дійшли американські вчені з Техаського університету.
Репости у соціальних мережах
Якщо в одній зі своїх соціальних мереж ви поділилися статтею, наприклад, про гольф, то у вас може з'явитися думка про те, що у цьому питанні ви великий експерт. Ціла низка досліджень продемонструвала, що просте розміщення статей в інтернеті, навіть тих, які ми й не спромоглися прочитати, вже може змусити нас повірити в якусь підвищену поінформованість про це. Автори дослідження вивчали спільне використання онлайн-контенту та його вплив на те, що люди думають про власні знання.
В експерименті взяли участь 43 студенти чоловічої статі. 25% розповіли, що хоча б одного разу розміщували експертні статті на своїй сторінці у Facebook, з яких самі прочитали лише кілька рядків, або взагалі нічого не читали. Тільки 28% повністю прочитали ті статті, якими вони ділилися у соціальних мережах. А друге пілотне дослідження показало, що люди пов'язують обмін інформацією у соціальних мережах із досвідом.
Група з 98 студентів (52 чоловіки та 46 жінок) отримували статті для читання та потенційного поширення в мережі. Спочатку вони мали суб'єктивно оцінити свої знання з приводу предмета статті, а потім пройти тест, який оцінює їх знання вже об'єктивно. Виявилося, що ті, хто ділився статтями у соціальних мережах, високо оцінювали власні знання, що й показав об'єктивний тест.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
10 геніальних цитат про здоров'я і виховання дітей