Які хитрощі використовують супермаркети
14:00, 26 Сер 2021 · Категорія: Психологія, Новини · Переглядів 761 ·
Продуктові магазини використовують прийоми, які змушують покупців витрачати більше грошей. Щоб цього уникнути, потрібно знати кілька правил
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Пробудження апетиту
«Не ходіть в магазин голодними!», - кажуть експерти. Дійсно, якщо перед виходом в супермаркет ви відчуваєте, що хочете їсти, будьте впевнені: ви купите більше товарів, ніж планували.
Але у магазинів є і інші хитрощі. Наприклад, запах випічки. Чи не правда, так і тягне купити свіжий і ароматний хліб або булочку?
Інший прийом - красиво вибудуване підсвічування для товарів. Так продукти виглядають набагато привабливіше.
Але найдієвіший спосіб - це дегустація продукції. Спробувавши продукт, покупець напевно захоче придбати його.
Правильно підібрана музика
Дослідження, проведене Американською асоціацією маркетингу, доводить, що енергійна музика змушує покупця більше складати в кошик продуктів. Підлаштовуючись під динамічний темп, у споживача тягнеться рука до більш дорогих товарів. Але повільна музика також впливає на підсвідомість людини. Вона змушує покупця довше стояти у продуктових полиць, перебувати в торговому залі, а значить - теж більше купувати.
Товари зі знижками
Магазини часто влаштовують акції на популярний товар. Наприклад, на алкогольну продукцію в сезон свят або солодкі напої влітку. Це приманка. Популярні товари рекламуються, щоб покупці заходили в магазини. Але крім цього товару, виникає бажання купити щось ще. Так, покупець витрачає більше грошей, ніж потрібно. Вигода, яку магазин міг отримати з товарів по акції, окупається додатковими грошима, які споживач витратить на іншу продукцію.
Дисконтні картки
Дисконтні картки прив'язують покупця до певного магазину. Якщо доведеться вибирати між двома магазинами, він піде в той супермаркет, від якого у нього є карта.
Через карту магазин може стежити за вашими покупками. Наприклад, за якою ціною ви вирішили купити собачий корм? Купуєте ви частіше цукерки або чіпси? Після чого на ваш номер може прийти повідомлення з привабливою пропозицією: купіть 2 пачки чіпсів і отримаєте знижку 10%. Можливо, це і вигідно. Але в першу чергу, це вигідно магазину, який провокує купувати вас більше, ніж потрібно.
Дрібниці біля каси
На касах розміщуються яскраві і невеликі товари: жуйки , батончики, серветки, дезінфікуючі гелі і тд. Покупець, втомившись від вибору продуктів в торговому залі, розслабиться і купить собі або маленькій дитині «нагороду». На касах магазини виставляють дорогі товари. Якщо ви повернетеся до товарних полиць, то знайдете продукцію набагато дешевше.
«Не ходіть в магазин голодними!», - кажуть експерти. Дійсно, якщо перед виходом в супермаркет ви відчуваєте, що хочете їсти, будьте впевнені: ви купите більше товарів, ніж планували.
Але у магазинів є і інші хитрощі. Наприклад, запах випічки. Чи не правда, так і тягне купити свіжий і ароматний хліб або булочку?
Інший прийом - красиво вибудуване підсвічування для товарів. Так продукти виглядають набагато привабливіше.
Але найдієвіший спосіб - це дегустація продукції. Спробувавши продукт, покупець напевно захоче придбати його.
Правильно підібрана музика
Дослідження, проведене Американською асоціацією маркетингу, доводить, що енергійна музика змушує покупця більше складати в кошик продуктів. Підлаштовуючись під динамічний темп, у споживача тягнеться рука до більш дорогих товарів. Але повільна музика також впливає на підсвідомість людини. Вона змушує покупця довше стояти у продуктових полиць, перебувати в торговому залі, а значить - теж більше купувати.
Товари зі знижками
Магазини часто влаштовують акції на популярний товар. Наприклад, на алкогольну продукцію в сезон свят або солодкі напої влітку. Це приманка. Популярні товари рекламуються, щоб покупці заходили в магазини. Але крім цього товару, виникає бажання купити щось ще. Так, покупець витрачає більше грошей, ніж потрібно. Вигода, яку магазин міг отримати з товарів по акції, окупається додатковими грошима, які споживач витратить на іншу продукцію.
Дисконтні картки
Дисконтні картки прив'язують покупця до певного магазину. Якщо доведеться вибирати між двома магазинами, він піде в той супермаркет, від якого у нього є карта.
Через карту магазин може стежити за вашими покупками. Наприклад, за якою ціною ви вирішили купити собачий корм? Купуєте ви частіше цукерки або чіпси? Після чого на ваш номер може прийти повідомлення з привабливою пропозицією: купіть 2 пачки чіпсів і отримаєте знижку 10%. Можливо, це і вигідно. Але в першу чергу, це вигідно магазину, який провокує купувати вас більше, ніж потрібно.
Дрібниці біля каси
На касах розміщуються яскраві і невеликі товари: жуйки , батончики, серветки, дезінфікуючі гелі і тд. Покупець, втомившись від вибору продуктів в торговому залі, розслабиться і купить собі або маленькій дитині «нагороду». На касах магазини виставляють дорогі товари. Якщо ви повернетеся до товарних полиць, то знайдете продукцію набагато дешевше.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: